Wednesday, October 15, 2008

tipah tertipu...!!!!

15 oct 2008-04:50pm
adeh..TIPAH TERTIPU!!!!...geramnye...sakit ati aku ngan sowang budak practical nie..salah bagi information kat aku...punyer la aku kelam kabut siapkan report..satu hari aku duk wat report jerk..dia bagi tau aku yang esok lecturer dia nak datang observe aku ngan dier..cuak gak la..mane x nyer..ngan rambut berkarat..report x lengkap..memang dugaan la...tapi time aku nak alek keja nie..tetibe trainer aku datang bawak fax..dier inform kat aku yang next selase my lec nak observe aku...punyer la lama lagi..tapi mamat tu inform kat aku lecturer nak datang esok..x gune tol..betul2 wat aku sakit juwa jerk mamat tue...bikin panas jerk..dah la aku dah wat appoiment ngan engineer aku..nie nak cancel kan alek..x ker kerja menyusahkan orang..laen kali dengar la infomation tue betul2..bikin panas jerk..

No comments: