Saturday, October 11, 2008

kenyangnyer......

kat umah adi

menunggu amad
umah emran


11 oct 2008 - 11:07pm

pergghhh...kenyangnyer pewwut aku ari nie..mane x nyer..g beraya lagi umah kengkawan POLITEKNIK aku plak..windu giler kat dowang..lame x jumpe..hadi,bob,atun,lan,daus,syuk,ahmad,emran(BOY)..Cadang nyer nak beraya kat sume umah member..tapi sume busy nak mampoos..so..next week la sambung..raya kan sebulan..ape ader kesah..on jerk..ye la..masing2 dah wat latihan industri..lame gak la x jumpe..ader yang dah kurus skit..yang bertambah chumil..yang tone kulit dah gelap..sumer ader..even ari nie ujan lebat..tapi aku enjoy giler ari nie..perut aku pun dah naek buncit..mane x nyer..setiap umah makan besor..baru jerk ingat nak diet after raya nie...dah gemok giler badan aku nie..sumer dah complain badan dah naek..huhuuhuhu..xper,asalkan aku happy kan..huhuhuh...ha..ader satu incident yang x di ingini berlaku...
nanti aku citer....

No comments: