Friday, October 10, 2008

banda ape tue???

11 oct 2008-12.01am
huuhhuuhuh...story nie agak menyeramkan la skit..aku pun confuse campur bingung nie..tadi aku punyer la syok g beraya umah kawan baek aku..md know n shara..pewut pun dah buncit..mane x nyer..umah shara aku makan kuew tiaw goreng..umah mad know makan spegeti resepi sendiri...bertambah2 aku makan..punyer la sedap..pastu nengok citer ayat2 cinta..lagi la wat aku selera makan..biler dah makan..dah kenyang..mata aku pun ngantok la..malas gak la nak balik umah..coz umah aku jauh la gak..kat meru..umah mad know kat kg jawa..but still in clunk..dalam perjalanan aku nak balik umah tue..ader la satu kejadian berlaku..mata aku dah steam tahap giler2 babi..nak ilangkan ngantok..aku nyanyi la lagu raya atas motor..ngah syok2 aku nyanyi..aku terlanggar la something..actually bukan langgar ape..aku x taau benda ape yang terbang depan aku..nak kate burung..x kan la terbang rendah giler..sakit gak la kepala aku terlanggar benda alah tue..menyeramkan.. sampai la nie aku sakit kepalaa..benda tue terlanggar kepala aku..nak kate suare aku sedap cam anuar zain x la sedap sangat...tapi camane benda tue ley jatuh langgar kepala aku..
aku patah la alek tempat kejadian tue..tengok2 la benda ape yang langgar kepala aku tue..satu benda pun akiu x jumpe..lau burung..mesti pengsan..coz kuat la gak..
sampai nak tercabut helmet aku..tue yang menyeramkan aku..nak tidow pun aku jadi takut..memikirkan benda ape yang aku langgar tadi..
seramnyer..mane la tau terlanggar "sesuatu" ker..x naya aku...
huhuhuhuhuh..

p/s:
pengajaran..lau sedar suare tue sedap cam anuar zain ker..x payah nak test suara time naik motor..nie la akibatnyer..huhuhuh

No comments: