Thursday, October 23, 2008

Connought Bridge Open House....

my feveret..nuts..

nak kek???


arrgghh...sedapnyer...tunggu..i'll bite u...huhuhuh


budak nie curi saya punyer kek...mari kita bunuh dier...

23 oct 2008-12.00pm....

hahahaha...saat nie la aku nanti2 kan ...makan free lagi...peerrggghh....dua minggu nia aku ashik makam free jerk...orang belanja..open house..jimat duet aku...minggu lepas jerk engineer aku yang kacak lagi comel belanje aku makan pizza...pastu open house kat seremban..minggu nie plak..engineer aku yang sowang lagi belanje aku makan LAKSA SHAKE kat bukit tinggi...pergghh..dah lame aku x merasa benda tue..especially tom yam laksa..memang terliur..huhuh..pastu tadi..ader open house kat tempat keja aku..kira cam jamuan makan hari raya la..memang happening la gak...tapi konsep yang dowang wat nie agak lemau skit la..x meriah langsung...pastu ok2 jerk..tapi x pe la..makan free...aku sental jerk...ader 4 kaunter atau gerai yang ader tadi..ader yang wat mee hoon sup..ader nasi minyak..ader kueh n ader lemang n ketupat..kenyang la gak aku ari nie..abeh la..tu ;a yang aku benci biler hari raya..masing2 nak bagi aku naek jadi gemok...hhuhuhuhu....tapi besh la gak..thank ya warga kerja SJJC coz wat jamuan hari raya nie...

adios....


No comments: