Thursday, October 9, 2008

makanan "enak" di kafeteria jambatan Connought..

9 oct 2008-12.30pm..
nak dijadikan cerita..time tu aku memang dah lapar giler..tahap maximum...g la makan kat kafeteria sini..lauk dier bapak sedap giler...terliur air liur aku tengok lauk pauk dier...
aku amik la lauk ayam n kentang..teka bape dier kenakan bayaran...jeng..jeng...jeng..rm 5.50..
bapak mahal..aku pun bayar la..ader la akak yang practikal ngan aku gak temankan aku makan..
dier makan la lauk sayur ngan ikan masin..RM 3.50..bayangkan la betapa mahalnyer akak AYU kenakan harga..time sedap2 nak makan tue..punyer la aku kusyuk makan aym rempah tue..tetiba akak yang teman kan aku makan tue berhenti makan..aku tanyer la kenapa..rupenyer dalam lauk sayur dier ader ULAT..aku punyer la sakit ati..even bukan aku yang makan.aku pun dah ilang selera makan..pastu aku ngan beraninyer g la jumpe akak AYU 2..komplen sal lauk yang ader ulat tu..dier ley wat derk jerk..bukan nak pjuk ker..makan free ker..dier mintak maap jerk..ikutkan ati ku nak jerk report..tapi memandangkan akak tu bak ngan aku..aku x report la..aku type kat blog aku nie jer..gambar aku x sempat amik..sebab tengah marah..nanti lau aku jumpe lagi..aku letak gambar..

p/s:
kepada semua tokei2 kedai makan...behati2 la ketika membasuh sayur..masak biar la ikhlas...jangan sampai orang meyumpah kat kedai kowang tue..wokey..
chow

No comments: