Thursday, October 23, 2008

Ciuman untuk Mak...

23 oct 2008-08.00am....

Pagi nie aku rase laen semacam jerk...aku bangun pun mak aku x memekak suwo g training..lau x..dier la akan memekan suwo bangun tidow..pastu membebel..aku tidow lewat malam..macam musang..pastu bangun tidow bapak liat giler..tapi ari nie..aku bangun ngan sendiri..mak aku pun kejut x bising2..dier senyum jerk..aku pun pelik la..nape dier laen macam jerk ari nie..aku wat la derk jerk..aku g la mandi cam biase..siap2 nak ke keja..time aku mandi tue aku cam terdengar ader orang nyayi lagu "Happy Bday"....aku pun pelik gak..tertanyer2 la bday sape...ngan selamber aku masuk bilik..tetibe jerk aku tengok calender...baru aku teringat ari nie bday mak aku yang paling aku sayang sangat...aku terlupa..ape punyer anak la aku nie kan..sampai lupe bday mak sendiri..dah macam anak derhaka plak...aku breakfast la cam biase..time aku nak g keja..mak aku sibuk ngah menyapu halaman kat umah aku..diam2 aku g kat dier..aku tanyer..ari nie bday mak ker..mak aku diam n tersengeh..betul la tue..patut la dier laen macam jerk..aku cakap la kat mak aku....mintak maap la x de adiah..coz ongkos larik giler...so.aku just bagi ciuman jerk kat mak aku..ciuman tu bermakna sangat...x pe la mak..nanti atep dah berkerjaya..insyallah atep akan bagi mak hadiah yang paling istimewa..sayang mak...selamat hari jadi mak..atep sayang mak....

No comments: