Monday, October 20, 2008

Shady Open House

appy bday mai..

maI n aniQ..shady sibling..

manu...sedap sangat..

zt n me...shady house

19 oct 2008-4.30pm


Huhuhuh...open house lagi..beshnyer...tapi pwut dah makin membuncit nie..takut gak..huhuhu... cam biase la..biler pewut kenyang..dah membuncit,macam2 penyakit la akan menjelang nanti..bukan bakal menjelang..skung nie pun aku dah terase sakit ne..demam coz sebab kena ujan..pewut aku lak nie wat hal.ashik sakit jerk.nak membuang jerk nie..x tahan aku..huhuhuh..


tapi perjalanan aku nak ke seremban tue agak membosankan lar..dah la naek tren..mane x nyer..2 jam setengah aku dalam tren..bukan takat panas bontot jerk..dah leper bontot aku..ilang harga mak..huuhuhupunyer la ramai orang..pening kepala aku..tapi berbaloi la apa ape yang aku lalui nie..kenyang la pwut aku..sampai jerk kat umah shady..makan beso la..ader satay..mee hoon..banyak lagi la..bukan tue jerk..pas g umah shady..aku g la umah kawan dier..kat area seremban gak..makan lagi..mee rbus..ashik makan jer aku nie..pewut dah naek seinchi nie..tapi x pe..ader owang sayang..huhuhuh..actually,kat umah shady tue sambut skali bday adik dier..maisara..yang ke 14..happy bday maisara..hope jadi pompuan cantique eik..huhuhu..k la..aku pning kepala..x larat nak tulis blog..later ku update eik..huhuhuhu

No comments: