Saturday, October 11, 2008

Adeh..tayar pecah..

jem cam nie la yang aku bengang....

amy nak menukar tayar..


cian amy..

11 oct 2008 - 08:00pm



adeh..pengalaman nie x kan aku lupekan sampai biler2..nak kate pahit pun..bley la..manis lagi la..x rase langsung..huhuhuhuh...time2 ngah syok beraya nie..terjadi la satu perkara yang x dijangkakan.. tapi x pe..lau x de incident nie..x lengkap la KONVOI namenyer..cam nie citernyer..time tue AMY (bukan nama sebenar)..member baik aku nie tengah la drive..time tu dah la jem giler..cam bangang..pastu LAn (juga bukan nama sebanar) plak salah jalan..bertambah tensyen la aku n amy nie..ikut ajer la jalan..coz lan nie memang terror la jalan area PJ ngan Subang JAya..aku berserah ajer la..kejadian nie berlaku time nak g umah emran..si budak yang agak cumil n gebu.. lan singgah la petronas kelana jaya..nak isi gas NGV keta merah dier tue..amy nak parking kat depan kedai MESRA petronas..dah la ader awex yang agak cantik kat depan tue..ngah nak paking..tetibe jerk keta amy cam terlanggar sumting n aku nampak benda cam tercampak..aku tengok la..aku ingat skirting keta amy pecah ker..rupe nyer tayar keta yang pecah..besar la gak..sebesar jari telunjuk aku yang cumil nie..puncanyer amy terlanggar tile mamar kat petronas yang dah sumbing atau lebih mesra dipanggil tile pecah..kan tajam..so..terkena la tayar amy tue.. cuak la gak aku tengok member aku.. aku pun kecian la gak kat member aku tue..x pe la..sumer nie pengalaman...lau bawak keta,x excident tue memang la x sah..mesti la kena..tambah2 lagi dier still fresh lesen lagi..tapi aku respect la dier..dier tabah la gak..muke still ley gelak..lau aku dah lame moody..nak makan pun dah x selera..tapi pengalaman nie memang aku x kan lupe sampai biler2..



P/S:

pada kawan aku yang bernama AMY (bukan nama sebanar), hope ko bersabor la eik.. sume nie bukan dirancang..k..nanti kiter kuar lagi k..huhuhuhu

No comments: