Friday, October 31, 2008

Norman Hakim ditangkap Khalwat..Abby tuntut cerai????

adakah minah nie pemusnah rumah tangga orang???
erm..no comment..

31 oct 2008-3:27pm

akum..nie citer lagi sowang mamat yang ader je kes sal mamat nie..ashik kena jerk..mule2 kesian gak ngan mamat nie..tapi lame2 dah meluat aku tengok..isteri baru jerk pas melahirkan anak yang sangat chumil..tapi kes nie dah jadi.. aku pun x nak comment banyak sangat..coz aku pun x tau citer yang sebenar yang berlaku..tapi aku kecian kat isteri dier..Abby Abadi..bukan senang nak lehirkan anak..bertarung nyawa..tapi si suami plak jaddi kes camnie..aku hope abby kuatkan la semangat..bukan senang nak pertahankan rumah tangga..sabar ajer la..

nie plak aku baru tau sal si isteri nak mintak cerai pada si suami..

Mungkin bukan itulah yang terkeluar dari mulut Abby Abadi, tetapi yang pasti Abby memberitahu yang hatinya sudah tertutup buat Norman Hakim.

Abby Abadi menerima pengesahan yang Norman Hakim di’tangkap basah bersama Memey Suhaiza dari mulut Norman Hakim sendiri & yang peliknya Abby masih pergi menemui Norman untuk BERI SOKONGAN. Itu yang Abby beritahu kepada wartawan Murai.com.my.
Abby juga tidak percaya Norman Hakim ada hubungan sehinggalah peritiwa tangkap khalwat semalam. Abby perlu belajar untuk simpan sedikit kepercayaan ke’atas orang lain dan tidak meletakkan 100% ke’atas Norman Hakim yang nyata & terang ada sejarah tidak baik berkaitan perkara sebegini.

Jika Abby Abadi & Norman Hakim benar-benar bercerai selepas segalanya selesai, Memey Suhaiza pasti akan di’kenang sebagai perampas & peruntuh rumahtangga orang paling champion!
adios!!!!!!

No comments: