Wednesday, October 22, 2008

mawi ekin..perlu ker?????


bahagia???????


22 oct 2008-3.15pm

SERI KEMBANGAN: Jika sebelum ini juara Akademi Fantasia 3, Asmawi Ani atau Mawi, 27, asyik berdolak-dalik perihal perkahwinannya, namun pada majlis pengumuman tarikh hari bahagia itu semalam, jumlah wang hantaran pula menjadi teka-teki.

Sekalipun Mawi memaklumkan keluarga Nora’ Ashikin Rahmat atau Ekin, 29, memberi sepenuh keputusan kepadanya mengenai wang hantaran, dia mengakui ia belum diputuskan dan masih dalam perbincangan.

“Buat masa ini, saya tak boleh memberitahu berapa wang hantaran akan diterima Ekin nanti. Saya masih keliru mengenai jumlahnya. Namun, sama sekali bukan senaskhah al-Quran kerana sebenarnya terlalu awal untuk saya memberitahu.

“Apapun, tidak akan ada sidang media kedua atau selanjutnya untuk mengumumkan perkara itu. Pada saya, cukuplah hanya sekali untuk menjelaskan segalanya,” kata Mawi yang akan membawa sembilan dulang hantaran untuk Ekin dan dibalas 11 dulang pada majlis perkahwinan mereka kelak.

berita selanjutnyer..visit http://www.hmetro.com.my/Wednesday/BeritaUtama/20081022085445/Article

aku amik petikan paper nie dari harian metro online ari nie..aku x paham la nape nak kena wat pengumumam khas tentang tarikh perkahwinan dowang nie.. ape??dowang nak kalahkan dato S ngan Dato K tu ker..tolong lar..beriya2 wat pengumumam..nanti kawin ntah kemana...wat membazir duet jerk wat pengumumam nie.dah la wat kat tempat mahal..eee..ader jer cara nak membazir duet..wt2 la bersedekah kat masjid ker..eerrrmm..skung nie sibuk plak nak teka2 bape jumlah hantaran yang nak bagi..ape??lau betul dapat ape??keta??hahaha..oang melayu zaman sekarang nie..x paham mak...huhuhuh...dah la..aku bukan anti mawi pun..tapi aku kurang berkenan pada ekin tue jerk..megedik sangat..tapi x pe la...dah jodoh dowang .nak wat camane...timer ajer la..pada gadis2 yang kecewa x dpat mawi tue..x pe..aku kan ader..huhuhu..tapi kena tunggu la lagi 10 tahun..huhuhuh..k la..
sama2 la doakan kebahagian dowang nie..

No comments: