Saturday, October 18, 2008

Open House

muke budak2 sengal dah kekenyangan...

perrgghh..satay n nasi impit..sedap woo..


mee kari special my mom..

budak sewel...


18 oct 2008-12.00pm

Huhuhuhu.....open house time...selalunyer aku g umah orang melantak..ari nie time dowang plak melantak kat umah aku..Ari ne kakak aku wat open house..pergghhh..sodap wooo menu dier..tambah2 lagi main menu dier mak aku yang bikin..memang menjilat jari..meriah giler la..x cukup tangan aku dibuatnyer..mane x nyer..penat aku melayan budak2 datang..tapi heppening..
antara menu yang ader ari nie..

- Mee Kari Special

- Satay (sedap woo)

- caramel pudding
- Roti Jala kuah Durian (aku anti durian)

- Kueh Samosa

- Nasi impit

- DLL..

menang rugi la sape yang x join..makan memang akan nak lagi..
huhuhuh...tapi yang x besh nyer...cousin2 aku yang aku sayang sume x dapat datang..ader hal masing2..just my sister fwen and my fwen..tu pun ader yang x datang...


2 comments:

FK said...

La, buat open house tak ajak pun.

uNcLe TiEf said...

lar..

wat kecil2 lan jerk...huhuhuh