Sunday, November 16, 2008

trip to PD-part 2

bersantai2...

pantai yang indah...

perjalanan balik..

pagi yang sangat sejuk..


16 nov 2008-5.36pm..

Today is our 2nd day...hari yang memenatkan..mane x nyer..malam tadi tidow lambat..ngan x cukup tidow nyer..penat..ngan sejuk giler..ujan lebat giler malam tadi...memang aku tidow berselimutkan slipping bag pun masih terasa sejuk..mujur la ley bangun pagi..kul 7.50am aku dah terjaga..pagi2 aku dah lepak kat balkoni..beshnyer..sejuk sangat..tengok view pagi2..after hujan..tenang jerk fikiran aku nie..pas lepak2..kiteorang pun g r mandi pantai..sejuk ooo...ye la..kul 8.30 dah nak g mandi pantai..sebelum mandi tue..kiteorang naik BANANA BOT..syok giler la..yang x besh nyer..kiteorang naik ngan uncle cina yang x nak dijatuhkan kat tengah2 laut..memang x besh..just ride banana bot tue jerk..first round dier bawak la kiteorang jalan2 area2 situ...2nd round..after uncle tue dah turun..kiteorang mintak dijatuhkan kat tengah2 laut..memang besh giler la..dalam besh2 tue..ader benda yang amat mengelikan ati kite orang..kat tengah2 laut tue..cube teka ape yang kiteorang nmpak????aku nampak coli berterapungan kat tengah2 laut..memang gelak giler2 la...ntah spe punyer la tertinggal n tercampak kat tengah laut tue..after mandi semua..membe aku yang study kat poli PD sampai..kiteorang g makan lunch n lepak kat beach sampai kul 3..pastu alek la umah..tapi memang besh la..ngan budget2 yang betul2 sengkek..dapat gak survive kat tempat orang..experience nie memang x kan aku lupe..luve u guys..

No comments: