Monday, November 10, 2008

shit diz guy...F@#k

10 nov 2008-9:38pm

aku tensyen giler malam nie..rase cam nak bakar jer umah budak b#%i nie..aku cukuup x tahan ngan dier..cam nie citer dier..kul 8:30pm..aku apat msg dari ex my bez fwen..dier say dier ader masalah ngan idup dier..memang la aku dah lame x contact dier..coz aku ingat kite orang nie dah putus kawan..dier msg aku mintak tolong..dier kate nak jumpe malam nie..nak luahkan perasaan dier..aleh2..dier msg cakap gf dier x bagi kuar..so..aku send la msg..and advice..dier x tahan ngan life dier..ngan bakal isteri dier wat hal..ngan mak dier suwo kawen cepat..mane x nyer..umo 20 dah nak kawen..nie la masalahnyer..aku punyer la baek ati nak menolong budak cilaka nie..aku bagi msg..aku advise..aku suwo jadi suami yang bertanggung jwab..jangan sebab gf..ko buang kawan2..jangan jadi suami yang dayus biler isteri dah queen control..ader la lagi..aku malas nak type..pastu..tetibe jerk mamat tue call..time tue aku g kedai..x pick up call..lastly aku pickup la..aku pickup2 jerk..aku ingat mamat tue yang on call..upenyer..BAKAL BINI dier yang cilaka tahap babi yang cakap ngan aku..terus maki hamun aku..dier cakap ape hak aku nak nasihat mamat tue..asal aku cakap jangan sebab pompuan dier ilang kawan..aku kenal mamat tue..dier sebab pompuan dier ilang kawan..dier pernah alami..that y aku text cam tue..alih2 aku kena maki hamun..tahap kesabaran aku dah x dapat tahan biler tetiba dier mention nama kawan baek aku yang pernah jadi kepada mamat sundal nie..memang x de kaitan pun minah tue dalam friendship kiteorang..bodoh tak..sampai satu tahap..aku menjerit dalam call..aku maki hamun balik pompuan sundal tue..sampai terdiam pompuan tue..dier x tau biler mulut aku bersuara..ley pekak telinga dier..memang puas ati aku time tue...berjela2 aku maki hamun balik..sampai satu tahap..aku cakap kat pompuan tue.."hei pompuan,aku x tau la mamat sundai tu ader kat sebelah tu ke x..yang penting sekarang..ko cakap kat bakal suami ko yang x semenggah tue..aku x kan masuk campur dalam hal dier nie..even dier mampos pun..aku x kan amik tau..n aku wish mamat sundal tue x ganggu aku lagi..kalau aku tau dier macam nie..aku doakan dier mampos jerk time dier excident dulu..."ish..lau ikutkan ati aku..aku sumpah pelamin dier tue musnah time dier kawin nanti..tapi aku pikir lagi dosa..biarlah dier buat kat aku cam nie..one day..dier tau ape erti sahabat...n dier bakal ader anak..tunggu ajer la..tuhan maha kaya....maha adil..setiap ape yang orang lakukan kat kita..akan dibalas...

k la..malas aku nak tambahkan sakit ati aku..dah la aku kehilangan seorang sahabat akibat kemalangan...nie plak cam nie..dah la..malas nak pikir..aku doakan idup dowang tue HAPPY sangat2 sampai ader yang merana..tunggu ajer la..

3 comments:

FK said...

wah, ganasnye hang ni

Anonymous said...

sampai hati ko ckp mcm tu . sedih + terasa aku....

uNcLe TiEf said...

la..
tengok orang la...
selalunyer kan orang yang cute cam i nie kan ader yang tersirat...
huhuhuh..kite nantikan keruntuhan rumahtangga dowang...amin...