Saturday, November 15, 2008

Trip to PD-part 1

lepak kat kopitiam..

muke2 penat...

posing x bley tahan...

letih ooo...

15 nov 2008-8:45pm...
trip nie memang x dirancang langsung..kiteorang main redah..tujuan utama nak realisekan tensyen..erm..perjalanan nie mengambil mase dalam 2 hour and half la..ngan kteorang x tau jalan g sane..akhirnyer sampai gak aku kat PD...niat utama nak overnite kat kat PD..macam adventure trip la..tidor tepi jalan..tapi ngan sikap aku yang x ley tahan tido merata nie..aku g la cari hotel badget...dalam nak mencari hotel tue..banyak dugaan la..mane x nyer..yang pergi bertiga..aku,ayu n liza..tapi nak menyewa bilik untuk 2 orang..giler x giler la..ngan bukan muhrim satu bilik..tapi finally aku dapat la hotel bugdet..untuk 3 orang satu bilik..harga boley la tahan..sengkek gak la time tue..alhamdullillah...dari xde tempat berteduh..ader la gak..pastu,kiteorang pusing2 la satu port dickson..mencari tempat lepak n menenang kan diri..kul 10mlm..lepak kat kopitiam..nak mencari tempat charge handphone ngan charge laptop..lepak dalam 2 jam..pastu makan..seafood lor..enak giler..pas makan...lepak la tepi pantai..ngan bentang tikar ngan sleeping bag..kiteorang melapak kat ttepi pantai tue sampai kul 3 pagi..pasang mp3..memekak macam orang giler..memang besh giler..3 orang tue dah macam 30 0rang..happening giler..nie pun dah mengantok..nak g tidow..sok pagi nak mencari aktiviti yang agak mencabar..agak la..huhhuh..k la..nyte..

No comments: