Monday, November 24, 2008

night @ damansara


sakit mental....


sedap hingga menjilat jari..

muka2 kelaparan....

24 nov 2008-12:45am..

salam blog..erm..dah seminggu aku x update blog aku nie..memandangkan sibuk ngan business rx water nie..nak post story pun agak lembab..huhuhu..ari nie aku amik E.L..memandangkan aku kena send my sis and her daughter kat hospital pantai klang..wat check up..so,aku amik la EL..lagipun petang aku nak g Damansara..jumpe my MAMA..nak presentation rx water kat dier..plus nak wat fotopages..so,mintak tolong dier watkan sekali..aku g la ngan seorang member aku n lecturer plus her sis..ingatkan nak singgah umah my MAMA tue dalam 1 hour something..tapi dah terlajak..lebih 3 to 4 hours la kat sane..so..plan nak jenjalan kat the curve..ikea..ikano..area2 citu pun terbatas..tapi ok la..at least sampai gak..time tue memang la lapar sesangat..terasa nak makan LAKSA...so..pusing2 la satu per satu kedai mencari laksa..finaly dah kul 9.30pm,baru jumpe kedai yang ader jual laksa..nama kedai tue SERI PENANG..pergghh..sedap x terkata laksa dier.price pun not bad la..makan 4 orang..total dalam rm 75..tapi berbaloi la..dengan kesedapan penang asam laksa..curry laksa..memang x terkata..huhuhu...after makan..g la jenjalan..menikmati keindahan malam di the curve..cantik gak.selama nie x pernah perasan pun keindahan malam kat the curve..hhuhuhhu..


p/s : sape2 berminat nak pasang RX WATER di rumah..pemasangan dan penghantaran disediakan..boleh hubungi saya di talian...
:: 012 905 3656
:: 013 604 3970..
mohd allatif

::jika anda fikir kesihatan tue boleh dibeli dengan wang ringit..cube la sakit....

3 comments:

hadinata said...

tip... xder post baru ker

Anonymous said...

ehmmmm....dah ok...
tp yg tak bleh bla tu,
promote barang....
water filter plak tu...
benda simple,tp nak charge kat org mahal gler...
sampai rm2850.00....

Anonymous said...

atip....
jgn marah...
yg comment nie pon kawan2 ko gak....
hahahahahaha....
881025-10-5355

cari ar sendiri