Tuesday, November 18, 2008

RX WATER - keajaiban AURA...

19 nov 2008-1:36pm
RX-WATER
Penapis air dengan teknoloji penjanaan aura

Hapuskan unsur-unsur berbahaya dari paip air rumah anda!!
Nyahkan Klorin, bakteria dan berbagai unsur berbahaya dari air minuman anda. Dengan teknoloji penyegar aura yang mampu membantu menyembuhkan berbagai penyakit. Penapis air ciptaan Dr Noordin Darus yang terkenal. Penghantaran dan pemasangan adalah percuma untuk pembeli dari Lembah Kelang, Negeri Sembilan dan Melaka. Jaminan adalah selama 1 tahun.

Kisah Rx-water: Di olah oleh seorang doktor yang berusaha pulih dari penyakit kanser darah

Rx-water diilhamkan oleh seorang doktor perubatan yang merupakan bekas pesakit kanser darah, Dr Noordin Darus (gambar), tokoh kesihatan yang sering keluar di kaca TV beberapa tahun dahulu. Dia mendapat Ilham untuk mencipta air ini semasa dia berusaha untuk pulih dari penyakit kansernya sendiri. Setelah mencuba berbagai-bagai jenis penapis air, dia mencipta Rx-water yang mempunyai keunikan yang tersendiri. Keunikan Rx-water ialah teknoloji penjanaan Aura yang mampu meningkatkan kuasa penyembuhan semulajadi melalui air ini. Alhamdulillah, dalam masa sebulan selepas rawatan kemoterapinya yang terakhir, Dr Noordin telah kembali pulih dan bertugas seperti biasa. Kini Rx-water telah terbukti membantu dalam pemulihan berbagai-bagai penyakit lain seperti yang tertera dibahagian testimoni.

Dr Noordin sedar, penyakitnya dipengaruhi oleh air yang diminum, bahkan dia percaya, kesilapan meminum air yang 'rosak' (iaitu air paip dari rumah) yang menjadi sebab dia mendapat kanser.Selain dari Klorin, banyak lagi unsur-unsur cemar yang terdapat di dalam air paip dirumah kita yang boleh memudaratkan. Karat, kuman, virus, garam berat dan bahan radioaktif juga antara masalah yang turut sama keluar dari paip air di rumah kita. Oleh itu, adalah menjadi kemestian bahawa setiap rumah kediaman dan pejabat memerlukan sistem penapisan untuk menjamin kebersihan air yang digunakan. Penapis Rx-water adalah merupakan jawapan terhadap masalah ini.

Dengan Teknologi penjanaan aura, Rx-water bukan sahaja MEMBERSIH, tetapi juga MENYEMBUH!! Kini Rx-water telah terbukti membantu dalam pemulihan berbagai-bagai penyakit kronik. Oleh itu ia telah mendapat liputan meluas media berikutan kemampuannya membantu ramai pesakit. Kini Rx-water mula diterima hingga ke peringkat antarabangsa, dengan rangkaian pengedar sehingga ke Great Britain.


KEISTIMEWAAN RX-WATER

RX water dikategorikan sebagai air penawar kerana ia membantu merawat tubuh melalui sifat-sifat air nya yang sempurna iaitu;

  • Sedikit beralkali (analisis Sirim ialah pH 7.6) untuk menyerap asid yang terhasil selepas metabolisma badan
  • Mengandungi antioksidan untuk mencegah kanser
  • Mampu mengubah radikal bebas kepada oksigen untuk kegunaan badan kerana sifat alkalinya
  • Molekul air yang halus, penggunaan sinaran infra merah semulajadi untuk memecahkan molekul air seperti penghasilan pai water
  • Lebih mudah diserap oleh badan
  • Kandungan oksigen larut air tertapis yang tinggi
  • Mempunyai sifat air yang terbaik dan mampu ‘mengingat’ dengan kuat. Terbukti!!
  • Kebolehan merawat melalui penghasilan ‘Aura’ yang merangsang metabolisme badan
  • Mengandungi Vitamin B2, B3, C, D, dan K
  • Kandungan mineral utama (sehingga 30 mineral) pada kadar yang optimum mengelakkan risiko kekurangan nutrein atau berlebihan
  • Turut disahkan megandungi protein untuk tenaga tambahan
  • Membantu meningkatkan memori, math, kesilauan
  • Kos Effektif

TESTIMONI-APA YANG MEREKA KATA SELEPAS
MENGGUNAKAN RX-WATER..
Rx-water telah didapati berkesan untuk merawat 30 JENIS penyakit termasuklah kanser, darah tinggi, kencing manis, buasir, migrain, eczema dan sebagainya. Berikut adalah pengakuan mereka yang telah pun menggunakan Rx-water:


Puan Julina bt. Zun – Bekas penghidap Kiloid
Saya sendiri mulanya tidak yakin, tetapi selepas melihat kesannya, saya sendiri memasang rx-water dirumah saya dan kini menjadi pembekal kepada hospital-hospital.

En Ahmad bin Abdul Hamid – Bekas Pesakit Jantung, darah tinggi dan Kencing manis
Saya telah dimasukkan ke wad icu. Selepas Mencuba Rx-water, saya dapat rasa perbezaan pernafasan saya dan saya yakin keberkesanan air ini. Isteri saya sendiri menghidapi batu karang dan setelah meminum rx-water, doctor memberitahu batu karang tersebut telah hancur.

Mohamed Ali bin Ramli – Bekas Penghidap Kanser dan Isteri, Pn Kamsiah bt Aman

Kalau dahulunya suami saya asyik menangis mengenangkan kematian. Selepas menggunakan Rx water, dia semakin sihat dan kuat. Kini dia menjadi Pengamal air Rx-water. Yang menariknya, kepalanya yang dulunya botak licin kini telah tumbuh rambut nipis. Bahkan kini dia menggunakan Rx-water untuk mandi dan gosok gigi. Kulit saya sendiri menjadi halus selepas menggunakan Rx-shower.

Roshayati bt Jamil – Merawat hamster yang cedera dengan Rx-water
Ajaib juga Rx-water ni, dengan binatang pun boleh sembuh.
Zuriah bt Hj Mohd Said- Bekas Penghidap Migrain
Kebetulan kami hendak membeli system penapis untuk rumah kami. Kami mencuba Rx-water ciptaan Dr Noordin. Migrain saya semakin kurang, kini kami sekeluarga semakin suka dengan Rx-water dan kini kami tidak menggunakan air yang lain. Pembantu rumah sendiri yang menghidap sakit perut dan insomnia pun mencuba air ini dan sembuh. Kini dia mencangankan penggunaan Rx-water kepada penghuni kawasan kami.

Ahmad Farid Jamaludin – Bekas Penghidap Kanser paru-paru
Saya telah menjalani chemotherapy kerana kanser yang saya hidapi. Saya telah dicadangkan oleh kawan untuk mengambil air rx-water saya pun mencubanya. Doktor memberitahu saya dalam bulan april bahawa saya telah sembuh sepenuhnya.

Puan Faridah Bt Ali.- Bekas penghidap Kanser
Saya mengamalkan Rx-water selepas disahkan menghidap kanser. Kawan saya menangis melihat saya masih hidup kerana menyangka saya telah mati kerana Kanser.


PESAN SEKARANG!!!!

CASH-RM2380.00
ANSURAN-DEPOSIT:RM400 + RM 200 (monthly)
BULANAN 300 x 10 bulan
MOHD ALLATIF
012-9053656
0136043970

1 comment:

Afeeq said...

la ko jd dealer kew.....