Monday, November 17, 2008

Impak Maksima-Teater Muzikal..

barangan Impak Maksima...
pose kat main entrence Istana Budaya...

Kami yang giler2....

dancer2 and actor from Impak Maksima..


18 nov 2008-12:08am...

Salam blog semua..ari nie aku n my geng g la tengok teater muzikal impak maksima..erm..not bad la citer dier..boley la..nak dibandingkn dengan teater yang i tengok dulu,teater P.Ramlee The Muzikal dengan Puteri Gunung Ledang The Muzikal...PGL ngan PRTM lagi besh la..even aku x tertido tengok teater nie..tapi membosankan la jugak..watak yang aku suke just Dina jerk...watak dier jerk yang membuat ramai orang tergelak..happening giler biler Dina buat suara sumbang...Time tue jerk aku rase besh..watak paling x menjadi si Zeck Zaidi..watak yang agak besh si Zul Huzaimi..suara paling besh-Dina & Zarina..teater tue berlangsung dalam 2 jam setengah ajer..tapi bontot aku memang panas giler la..dah la sit depan sekali..pastu plak ader mamat kat sebelah aku bley tertido atas bahu aku...dier ingat aku nie bantal aper??even citer tue membosan kan skit..x payah la nak tido atas bahu aku...rimas betul...aku nak cerita sinopsis pun aku x tau sangat..tapi aku bagi rate dalam 3 star ajer la...so..lau u guys nak tau lebih lanjut..g la tengok..tiket paling murah just rm20..tapi sit atas giler la..kena membongkok lau nak tengok..mujur la sit aku kat bawah..depan..huhuhuh..k la..jangan lupe tengok..k..support la Teater Malaysia kita..

2 comments:

FK said...

pegi tak ajak

uNcLe TiEf said...

jom la...aku maybe akan pergi tengok mama mia muzikal teater..