Friday, November 14, 2008

Pengalaman yang agak memalukan.....OPPSSSS.....

14 nov 2008-6:30pm



alamak...perkara nie agak memalukan...dan mengaibkan..giler la..aku berani tulis dalam blog aku experience yang x dapat dilupakan nie..al kisah excited nak mandi swimming pool...dan akibat dari bongkak perut dah kempis dan memerli lecturer aku..huhuhu..ari nie aku g r umah lecturer aku kat kg delek..ingat nak lepak2 jer..sekali dowang wat program masakan sendiri..wat masak ketam masak cili api dan sotong goreng..dah penat memasak..eh,pembetulan..aku hanya memerhati..yang masak member aku ngan lecturer aku beserta kakak lecturer aku..so..kite orang gi la mandi kat swimming pool..dengan menggunakan seluar pendik dan baju lecturer aku..yang agak ketat dan sendat..aku berjaya memakai seluar itu..dan aku bangga la ley masuk seluar lecturer aku punyer..so..aku cakap la yang aku dah kurus..huhuhu..sesampai jerk kat pool tue..aku pun terus la terjun da berenang...tiba2...jeng..jeng..jeng...cube teka ape yang berlaku??alamak!!!!seluar aku pakai terkoyak......hahahahahahahahahahahahaha........malunyer aku time tue..tebal gak la muka aku..akhirnya aku suwo kakak lecturer aku amikkan satu2 boxer yang aku ader untuk aku pakai...lastly..aku balik tanpa memakai boxer..huhuhuh..dah kenyang makan..makan gulai ketam cili padi...dah makan..kite owang balik la..huhuhu...maluu siot...

No comments: