Wednesday, November 5, 2008

Pemergian Seorang Sahabat....

6 nov 2008-11:23pm

Al-fatihah kepada arwah (nora adlina) atas pemergiannya ke rahmatullah pada 5 nov 2008 jam 5:25 ptg semalam...berita yang gak terkejut nie aku dapat malam semalam...time tue baru pas dengar talk kat PJ..memang aku x menyangka arwah pergi meninggal kan kita..arwah memang pernah jadi kawan baik aku ketika kat tingkatan 5..aku selalu kongsi masalah ngan dier if aku dah x dapat tahan masalah tue sengsowang..time tue au dipulaukan di kelas atas sebab2 tertentu..biase la..kawan2..ader yang gaduh2...time 2 arwah muncul menjadi kawan aku ketika aku keseorangan kat kelas...aku luahkan masalah aku..senang citer arwah memang seorang sahabat yang baik..sejak habis sekolah..kite orang jadi renggang sebab masing2 dah ader hal masing2..jumpe pun kekadang x bertegur..erm..x pe la..usah dikenang benda yang dah lepas..past is past..life must go on..kita hanya mampu sedekahkan doa dan al fatihah..harap arwah diletak kan di tempat orang2 beriman..

al-fatihah....

2 comments:

ADIBA said...

babe....
camne die excident..
arna tkmau cite..
die suh tny kau...
cite sbnr2??

ADIBA said...

atip...
text me to myspace...
cerita laaaa....
nak tau nak tau...