Saturday, December 13, 2008

sesat @ taman rakyat....

kat puncak...jadi cam orang giler sat..

12 dec 2008- 11.45pm
huhuhuhh.. story nie memang lawak gak la... niat nak melapak jerk kat taman rakyat @ andalas...aku g la ngan member2 giler aku nie.. niat just nak melapak..tapi dah terover..sampai tersesat kat dalam hutan tue..menyeramkan la..aku ngan bawak laptop nyer..g la mendaki puncak taman rakyat tue..dah la banyak pacat..dah naek geli aku dibuatnyer..dah sampai kat puncak tue..ape lagi.masing2 jadi giler la..menjerit sekuat ati..ye la..aku dah la ngah tensyen pasal report aku kena copy..aku g la menjerit..dah puas mejerit macam orang giler..hari pun dah nak gelap..so nak la turun alek kat taman rakyat tue..time nie yang agak melawakkan..time nak balik tue,kiteorang ikut la jalan lain..ngan harapan dapat jalan short cut..tapi terus tembus hospital klang..bapak jauh giler...nak patah balik..hari dah gelap.x kan nak masuk utan balik..giler... aku pun ngan ego aku pun ajak la member aku teruskan perjalanan balik dari hospital klang tue..dah la ngan jalan kaki..berpeluh2..jauh plak tue..dah macam orang mati laki dah masing2..serabai giler..orang tengok kiteorang pun lain macam..nak tercabut kaki aku berjalan dari hospital tue ke taman rakyat..ader la dalam 2 km...45 minit gak la kiteorang jalan kaki..bebetul2 memenatkan..serik aku nak naik puncak taman rakyat tue...mmenyedihkan..ermm....tapi sekurang2 nyer..aku puas la gak..release gak tensyen n bengang aku kat budak tue..so..berbaloi la gak..heheheh

No comments: