Saturday, December 6, 2008

Birthday girl...Emma...

kami yang chomil....

bday girl.....
happy nyer...
7 dis 2008..11:59pm....

Happy Birthday Ema... Sweet 20 ya..erm..finally, sambut gak bday budak kecik nie..kiteorang (aku,Shara & Md Know) wat la suprise bday party kat pyramid.. mula2 bengang la gak dier biler tetiba aku n shara menghilang...ye la..kiteorang g beli kek tuk dia..tanpa pengetahuan dia..konon2 nak wat suprise la.. alek2 kita orang yang kena maki hamun ngan dier..huhuhuh... tp x pe la..biler nampak kek jer..terus diam..huuhuu..terkezut la tue.. besh giler la..tapi penat la gak..kena ikut bontot pompuan2 nie..lenguh la gak..tapi aku sibuk mencari snow cap santa clause..puas satu pyramid aku cari..finally..i got it..puas ati aku..ape lagi..kite orang bergambar sakan la...huhuhu..syookk woo.. k la..to emma...happy bday k.. hope our friendship akan berkekalan sampai biler2...amin....

2 comments:

ADIBA said...

kamu sume dah gemokk la...
hahahahaa....
g taknak ajak kami....

=12=

Anonymous said...

heheheheheheheheeh...
thank u to all my prens..
love u all...
tp korang jahat...
wat aku risau je..
mad nor pn same...
pandai ek korang kelentong aku...
huhu..
tipah tertipu..