Saturday, December 13, 2008

Last Day @ CBPS.....

candid......
lurve u guys....

cupecakes....sedap giler...


12 dec 2008-11.45pm....
erm....sedaynyer...ari nie last day aku kat tnb nie..pastu kak zatul ari nie belikan kiteorang cupcakes..sedap giler...lagi terharu la aku ari tue..x jemu2 dowang belanje kiteowg nie..makan jerk aku nie...tapi memang sedap giler la cupcakes tue..thank ya kak zatul coz bagi cupcakes tue...nanti atep belanje kak zatul plak k...huhuhuh...dalam2 keseronokan n sedih ari tue..ader plak satu incident yang aku bengang giler dah rase nak penampar jerk muke seseorang..aku x nak mention nama dier..tapi lau dier terbaca post aku nie..aku hope dier sedar n mintak maap atas ape yang dier wat kat aku..nak dijadikan cerita..ari nie aku kena submit final report kat TNB.. tapi ader orang telah menciplak report aku n submit dulu report tue kat tnb..sekarang, kes nyer ialah kiranya aku telah menciplak report dier plak..sedangkan dier yang ciplak report aku..aku submit report next monday coz aku x print lagi..tapi budak tue send dulu..pagi tue..aku tanye budak tue,mane report dier..dier kata x print lagi..aleh2, petang tue dier submit report dier..bile aku mintak tengok..dier x bagi..aku rase pelik la..nape report dier tebal semacam jerk..sedangkan report yang dier buat selama nie x sampai 50pg pun..aku curi2 tengok..rupenyer repot tue sama ngan report aku..even bukan 100%..dalam 80%..tapi aku sekarang rase macam aku pulak yang menciplak report dier..coz dier dah submit dulu..biler kau tanyer dier..dier ley diam n wat x tau jerk..bengang giler kau..banyak lagi benda yang budak nie buat kat aku..tapi aku malas nak mention kesalahan dier..tengok muka..baik jerk...padahal..perangai..menyakitkan ati..memang aku malas nak wat kecoh kat tnb tue..memandangkan dier lagi tua dari aku...aku diamkan jerk..lau aku nie kejam..dah lama aku bukak pekong dier kat sana...sabar jer aku ngan parangai dier..last2 day nie plak nak wat taik..pastu x mention sowie pun kat aku..x gune betul...dah la..dari aku memikirkan hal budak x gune tue..baik aku mengenang kembali kenangan aku selama 5 bulan training kat CBPS nie..especially kat PEP32, kat engineer yang banyak tolong aku..staff CBPS n kat kawan2 aku...lagi besh...

No comments: