Wednesday, December 31, 2008

New Year @ The Curve

1 Jan 2009 - 10.40am
Selamat Tahun Baru dan Awal Muharam blogger...ape plan kowang malam tadi..mesti happening kan..sape yang celebrate kat the curve..mesti enjoy giler kan..aku rase x sape yang layan konsert malaam tadi..tapi layan kepala otak masing2..abes kotor aku malam tadi..




tengok la gelagat budak2 belakang aku...giler r...aku pun terkena gak..ingat nak bersih jer malam tue...huhuhuh

cantik giler r firework nie..10 minit la gak...memang besh..nanti lau aku sempat upload video..aku upload..

menjelang new year...pergghhhh...muke aku...habes teruk kena..ader mamat kacak mane ntah g sembur muka aku...geram x geram la aku dibuatnyer...nasib la mamat tue ley join kepala kiteorang..huhuhuh..aku x sempat amik pic dier..



happy new year... giler r budak2 nie..cube cri dimane aku..huhuhuhu.....besh woo...

1 comment:

mr.syazwan said...

eleh ade mamat hensem buat ko erk..
OF COURSE LA KO SUKE NYEE...
EWAH...EWAH..EWAH...