Thursday, May 14, 2009

STRUGGLE for exam....4 day more...

15 may 2009- 12.26am...

hye...salam blog...sowie la..lame x update my blog..busy la for my final exam...4 day more...cuak siot...satu subject pun x study lagi...ape la nak jadi ngan aku nie...enjoy jerk.."melacur" jerk...huhuhuh...today kiter owang (aku..emz..kawis..noh..nani..amy) g la study kat library s.alam..study math ari nie..ngan condifent nyer...eh..confident nyer aku wat math tadi..huhuhu..maklum la..nak A+.. actually, bukan ari nie jer aku lepak study..aku study since isnin lepas...credit to my lurvely fwen(amy)..coz dier kate la..dier bagi penyeri kat situ..actually memang la betul..semenjak kehilangan seorang BFF nie..dier la tempat aku mengadu buat sementara..thank ya coz temankan aku n bagi penyeri time aku study..dier la yang cakap..aku x cakap pun...neway...ader lagi 4 hari tuk study..kena la struggle..coz sem nie aku banyak main dari study..so..mengharapkan dapat 3.5 keatas tue..memang tipis la...carry mark pun..boleh la...memang x dapat la nak tolong...susah sesangat..x pe la..doakan ku wat terbaik..!!! and to all my classmate DKE5A (PSA)...do the best ya for ur final exam....


emz....poyor jerk belajar...berlakon jerk lebey..huhuhu....what eva la..at least dier belajar...dari dier wat jadi budha nanti..pening plak kepala aku...


bersepah buku2 kat atas meja nie...masing2 struggle giler2...study beb..nak final nie...



lect nani sedang menagjar anak2 murid nyer...si emz..noh.. n amy tu poyor jerk...belajar la konon...gebang jerk..hehehehe..jangan marah ya fwen..nanti kena jual...





sempat lagi bergambar aku nie...market la nie...hakikatnyer..memang pun..bukan study..sibuk skodeng mamat sowang tue belajar..heheheh..




en kawis ku..giler la..bukan main mengira tue...budget boley jawab la nie..huhuhuh..to cik ayu yang ku cintai..jangan la wisau..laki mu ini belajar time kiteowang kat library..dier x de ushaa sape2..dier x berani..maklum la...2nd wife dier ader kat sebelah dier..ngah sibuk amik pic owang belajar..huhuhuh...

No comments: