Saturday, May 2, 2009

OIAM 3 grand finale...

1st may 2009....

finally..i got the ticket dude...bukan main susah lagi nak dapatkan tiket..maklum la..semenjak my fwen yang belajar kat uitm nie dah abeh belajar...susah nak dapat lobang..mujur la my lovely cousin dapat tiket...fan tomok plak tue..honestly la...first time,memang benci giler si tomok..tambah2 lagi time dier bawak lagu coba by faizal tahir...first week..memang cukup annoying betol..geli sesangat...but..after dier dapat critikan yang agak busuk..terus wat perubahan..since dier dah banyak berubah nie..i dah mula minat kat mamat tue..huhuhu...what eva la..asalkan dier dah wat yang terbaik..even ape yang i thought yang masuk final tu amylea..esther n tomok..tapi si mamat utara tue yang masuk..i x kesah..asalkan tomok dah menang...huhuhuh...to amylea..x pe la...perjalanan anda masih jauh..i still ur fanatic fans..memang besh giler la time final concert tue..kalah last year punyer..even ader mamat yang menyakitkan telinga ader...guess who????si aweera tue la..tapi performent esther n tomok the besh.... neway..congrate tomok... teruskan usaha anda...

P/S : tomok..dah dapat sejuta nanti..jangan lupe vote tok ur sister plak....huhuhuh...


me..hatta dolmat n sis safea...actually my sis nie minat giler kat hatta dolmat nie..selalu contact thru blog n fP.. time i cakap ader hatta dolmat..beriya2 dier nak ke balakang..amik pic ngan hatta nie..huhuh...bagus la..tiga- tiga budak skema...nerd..pakai spec mate..


wan @ rizu..mamat nie dulu satu school ngan aku..junior aku..mujur la time nie dier still kenal nama aku..lau x la..aku dah sekeh2 kepala dier..huhuhuh....gewmok gak aku skung....


ms beautifull....esther...luv u..even u x menang..i still ur fan...cantik giler dier time nie..even baju dier x berape nak sesuai ngan dier..tapi x pe la..she still look great..


tomok...!!!! congrate ya..dapat million ringgit...ley wat album bagus2.. jangan jadi tomok dulu..sadis giler...huhuhu....

luv amylea very much..cian dier..aku ingat dier la juara dis year...tapi x masuk final...sayang...tapi x pe..she still genius...lau la i dapat dier nie..conferm2 x lepas2...huhuhuh....luv amylea...

juliana evens...cantik giler minah nie...cair jantung aku tengok dier nie..baik jerk..lembut jerk..cakap pun sopan...huuhuh..puji lebey nampak..

syafinaz n paul...macam cat n dog..tapi dua2 cantik n kacak malam tue...tapi satu jerk..rambut syafinaz nie..macam singa betina...takut i..

nine....kacak dier malam tue...tapi pening kepala..ngan perfume dier..letak banyak sangat..huhuhu...banyak komplain plak aku ari nie..hhuhuh

No comments: