Sunday, May 24, 2009

Si Mulut Puaka !!!!.... Mr.Z..

24 may 2009..

wah..ari nie uncle dapat citer baru...pasal artis yang muke agak kacak..tapi mulut macam puake..puncanyer..uncle terbaca la kat satu paper nie..pasal mamat nie..memang x diduga langsung..mulut dier se puake macam nie...x respect kat owang..dier ingat dier artis dier bagus la...nak mengutuk artis gak..dah wat taik..pastu tinggal kan kesan..conferm2 la ader peminat dier yang baca blog dier tue..mesti la owang akan berpandang hina kat dier..dier x ley fikir ker????? what eva la..asalnyer aku x kesah pun sal nie..tapi biler bace dalam blog artis lelaki nie...berbintat la gak ngan ayat dier yang x masuk otak nie..huhuh.. di sini uncle lampirkan la address website artis kacak perasan bagus tue...so.. kowang baca la..n nilai la sendiri... tittle post dier... yang nie.."ANUGERAH BINTANG POPULAR 2009".. uncle selitkan la ayat2 yang dier mengutuk 2 atris yang lebih bagus dari dier...yang first..

pasal mawi...

"aku sebenarnya memang tak berkenan dengan si MAWI ni sebab dulu dia ada KES dengan aku salam cam real real je berlagak..masa MAJLIS RAFFELISIA kat CARCOSA NEGARA 2 tahun lepas sampai aku menyampah gila la nak tengok muka dia, TAPI... bila aku jumpa dia di ABP semalam.. dia tegur aku tunjukan humble n respect dia pada aku.. pastu boleh cerita kat aku dia datang ISTANA BUDAYA tengok TEATER IMPAK MAKSIMA MUZIKAL sambil memuji... lakonan aku berkesan jadi orang jahat.. terus aku ok dengan dia.. aku ucapkan tahniah pada dia sebab menang anugerah semalam.. moral of the story.. buat baik berpada pada buat jahat jangan sekali wink...** "


2nd story..sal mamat SHAHRUL YUSUF HASLAM..

"ni sorang lagi mamat yang aku tak berkenan dengan perangai yang PRA-TAK-MATANG ni.. buat orang kalau tengok muka dia memang muka nak MINTAK PENUMBUK!!. nabis baik lah dia jumpa aku kat ABP dia tak KURANG AJAR!!.. dia datang tegur cara baik suruh aku support FILEM BOHSIA dia.. suh aku datang preview kat midvalley.. sebab kan dia ada KES jugak dengan aku dulu, aku tak berminat nak datang.. tapi aku masih sokong DATUK YUSOF HASLAM bagi aku SKOP PRODUCTION masih relevan tanpa anak dia :). "



so..moral of the story.. lau ingat diri tu bagus..jangan la sampai nak memaki owang depan public macam nie...adeh....

k la..di hari jadi ku ini..aku nak mintak maapla sekiranyer ader owang bengang ngan tulisan aku nie k... nie sekadar hiburan....


nie dier website blog mamat nie...enjoy ya ketika membaca...

http://zedzaidi.blogspot.com/

No comments: