Tuesday, August 18, 2009

KAWAN....

18 August 2009..


KAWAN.....
Now,baru aku tau ERTI PERSAHABATAN...
What true means of FRINDSHIP...
Time senang..keliling pinggang kawan aku..
Time aku sakit....hanya segelintir jerk yang concern...
Aku x mengharapkan pun ape sympathy dari post aku kali nie..
Tapi aku agak terkilan..
But..its ok...aku dah paham...owang macam aku nie...lau dekat kang..semua lari...
Tapi x pe...aku amik iktibar la dari ape yang terjadi nie...
Aku faham..kowang bukan x concern ngan aku..but U SCARE ONE DAY U GOT H1N1 FROM ME kan....
Xpe....aku rase dah beberape post aku nie just pasal Penyakit INFLUENZA H1N1..dan x dinafikan..
Ader yang ym suwo aku lupekan penyakit tue..coz aku pun dah sembuh...
But sebabkan mulut owang dan pandangan owang tentang H1N1 nie...sangat cetek..dan x pernah mengkaji...
Siap ader yang boleh kire amalan aku kat DUNIA nie...siap suwo TAUBAT...
Its true...AJAL MAUT TANGAN TUHAN DUDE....
And again...my answer is...X KESAH LA...noktah....
Thank ya my fwen yang always GIVE ME SUPPORT...i'll never forget u..insyallah...
Seriously..now baru aku tau ape itu makna seorang KAWAN...
And i'll remember all them said to me bout dis dieses...
-Uncle Tief-
p/s : if kowang terbace..atau membaca secara x sengaja atau disengajakan. all my post kat dalam blog nie..tolong la..dah bace tue..x payah la nak bercerita atau memerli aku kat luar sana..coz aku x pernah pakse kowang bace n x suwo kowang bukak mulut pun kat luar sana....i mean kat luar tue..dunia realiti..surrounding aku..k..hope kowang paham...

No comments: