Monday, June 22, 2009

HOLIDAY...Port Dickson

21 jun 2009..
HUhh...penatyer... x abeh penat berjalan kat sarawak...tetiber nak kena g sambung holiday kat PD plak..menemankan kakak angkat tue yang perasan santik..huhuhuhu... maklum la... owang ngah heartbreak... so aku la tempat dowang meluahkan perasaan.. x kesah pun.. asalkan dowang happy... dah cukup la bgi aku... actually g sane coz nak menyelesaikan masalah owang yang tengah dilema dalam memilih sahabat ataupun cinta... tapi x pe la... too leeza....what eva ur dicision...i still behind u k..nie la pic around holiday @PD...

bergambar sat...ODW nak g PD....memang memenatkan..mane x nyer...baru jerk alek dari sarawak...dah g PD...x sempat alek umah pun...

baru jer pas check in kat PD MARINA.... sempat lagi nak pose..huhuhuh



saya sayang kamoo sangat2...nie la kakak ku yang paling x cantik...n perasan cantik....


bbq time... mamat sowang tue namanyer ajeeb... dier nie baik sangat..sayang betul kat ayu nie..tapi ayu nie..hampeh....


eh minah nie...bukan nak tolong owang idupkan bara...sibuk jer nak bergambar...

model yang x berape nak siap sangat..leeza... those people yang single n available..lay la isi form kat aku...minah nie ngah singgle nie...
berat gak nak mengangkat budak nie...x cukup nafas gak la....
sedapnyer..ayam nie...perapan oleh kakak ajeeb... thank ya ajeeb...susah2kan ko jerk..

cerita time nie..memang besh giler...aku rase aku x kan lupe kenangan nie... time nie...pompuan nie bawak la keta laju...160km/j... sampai satu tahap..dier tanyer la kat aku.."atep,ko takut x aku bawak keta??" aku jawab la.."x pun..dulu takut la..skung x.." x sampai beberape minit pas tue..terus terlanggar sumting...cam besi..ingatkan kiteowng jerk yang terlanggar...rupenyer..ader 5 bijik kereta tersadai kat tepi jalan..yang best nyer...sume kereta just bocor satu tayar..kiteowang...depan belakang..so menapak la 2 ja menunggu member kiteowang sampai...coz x de tayar spare..adeh..sedeh tol...

kereta tersadai...nak dekat 2 jam...seday tul..naik gelaap muke ku nie...huhuhu..menunggu "papa" a.k.a HAIQAL datang....


tue je la citer holiday tu seminngu nie..penat gak..nie nak duk berehat kat umah seminggu....x mo kuar2...nak jaga mak...pas aku balik jerk dari PD... malam tue mak aku kena serangan penyakit ape ntah...aku pun x tau..sampai mak aku rase panas2..pperut mencucuk2... terus bawak mak aku g hospital kul 2 pagi..cuak gak la..bapak aku ashik suwo aku panggil mak aku jerk..takut gak..dier terus diam...tapi alhamdullillah..lpas antar g spital..dier dah beransur pulih....skung..aku nak tido..coz malam tadi x cukup tido....huh...

daa..

-uncle tief..

2 comments:

FK said...

Salam, asyik berjalan jer hang ni. Thanks selalu drops comment.Aku dok kuarters, tak pindah memana, nak tgk gambar terbaru, gi http://khafizblog.blogspot.com/2009/07/dairi-rindu-durian-ipoh.html dah takde jerawat skrg,aku guna ubat ibu dan anak, huhuhuhu

uNcLe TiEf said...

wow...giler la..