Thursday, June 11, 2009

5 more day....

11 jun 2009...

Allooooo.........wah.. ape yang ninantikan aku nie??? siap membilang hari lagi... SARAWAK......WAIT ME YA !!!!!!! huhuhuhh..nie la al kesahnyer... lagi 5 hari nak g sarawak.. nak membawa diri la kat sane.. nak tenangkan fikiran.. banyak sangat masalah yang ader kat semenanjung nie.. so ingat nak berehat kat sane beberapa hari.. x sabarnyer nak g.. x ley tido malam nie... huhuhuh.. dalam ke 'excited' tan aku nie.. x sedar sok dah kuar result tuk semester nie.. adeh.. cuak gak.. buatnyer aku gagal n kena repeat. ape aku nak cakap kat famili aku nie.. adeh.. tengok!!!! dah ilang mood dah.. tetibe plak cuak biler teringatkan result.. adeh.. x pe.. akan ku hiburkan ati ku ngan lagu2 sentimental aku.. wawawawa... kiter nantikan la result sem nie k.. dapat dekan ke x sem nie.. x kesah la.. asalkan lulus semester nie..x nak repeat2..

Ermm.. dah..x yah ingat sal result.. pada sape2 yang stay kat sarawak tue.. ley la jadi tourist guard i eik.. huhuhuh.. x sabarnyer...

again.... "SARAWAK......WAIT ME YA !!!! "


-UNCLE TIEF-

No comments: