Monday, February 16, 2009

introduce my world....

16 feb 2008- 06:05pm
alow blogger... erm.. last sunday.. i bosan giler tahap cipan...ingat nak study group..coz today ader quiz.. tapi,hampeh..x ley masuk otak..kebetulan aku membawa camera semi-pro..hasil tajaan menber aku..mad know yang kacak..so, aku pun suwo la minah cun nie jadi my first model photoshoot..dah name pun x de keja...nie la hasil photoshoot n my editing...enjoy ya..and give comment..

i like diz pic..

diz gurls x nak i mention name dier kat sini..huhuhuh...atas sebab2 privacy..

thank ya coz jadi giler2 macam aku..



4 comments:

Mohd Sufian said...

gmbr kedue tuh dahsyat. x payah nak edit lebh2. dah nampak dalam. kehkeh.

uNcLe TiEf said...

huhuhuh....
nampak dalam??/
means??

Anonymous said...

Tip...
apa kata ko email kat aku gambar camtu...
bleh gak aku luahkan segala bakat aku yg terpendam...
tak kisahlah gambar apa2 pon...
asalkan background blakang tu biarlah yg cantik2 skit...
gambar ppuan ar...






- haziren180 -

Anonymous said...

HAHAHA oi encik ketua! nih yg nak print gamba nih! letak la byk sket gamba camni!