Sunday, February 8, 2009

Climbing @ Extream Park

08 feb 2009-08:32pm

hye..salam blog..dah lama aku x update blog aku nie...skit busy la since dah masuk class balik nie..tensyen + bengong aku dibuatnyer..ye la..dah almost 6 month aku tinggalkan class..now masuk balik..bebal otak nie..so, ari nie..aku nak release tensyen dengan mencuci mata kat extream park sek 13, shah alam...perghh..tergoda aku ngan seseorang nie..sampai sekarang aku still remember muke orang tue..malangnyer..aku x dapat pun no tepun..tp owg tue reply la senyum aku 3 kali..huhuhu....
k.enjoy da pic..
finaly...aku sampai gak kat puncak batu nie...penat aku...nak dekat setengah jam aku try tuk naik..akhirnyer sampai...huhuhuhuh....lawak2..

kami bertiga sahabat sejati..luv u all..

me..zt.. n jiel...hahaha....sempat pose maut...alamak..bulu tangan ku...kena g wat wax nie....


muke minah yang sangat poyo..yang pakai cap tue...huhuhu...opps..minah ker?????confiuse....
so..komen la ape yang patut k...jangan nak menyinggah jerk...huhuh...da...
salam...
uncle tief




2 comments:

Anonymous said...

wah!! dah terer editing ...good one! cantik and masih ada ruang untuk diperbaiki then nanti leh wat part time ngan mama okaiiii!! bila nak mai..??

~~ mama~
~~ http://candidsydncate.fotopages.com

FK said...

nanti aku check hang nyer presentation tu