Friday, January 2, 2009

Menghitung Hari Yang Dinantikan......

3 jan 2009-10:44am

salam blog semua...erm..dah 6 bulan aku menantikan dan menghitung hari...nak tau ape yang aku hitungkan...aku menantikan masuk sem 5..hahaha....windu giler aku kat bebudak klas aku...dah 6 bulan terpisah..kini kembali semula..12 jan nie aku masuk klas kembali..besh nyer..nak mulekan perangai aku yang sangat giler x sewel nie..

:: nie info yang aku dapat dari sumber2 yang dikenali....
kepada semua warga POLITEKNIK..x kire la poli mana..aku rase sama je kowt...mulai semester nie (2009), tempoh pengajian dipendekkan kepada 18 minggu...tiada cuti penggal semester..kena study jerk selama 18 minggu tue...pastu cuti semester dipanjangkan kepada 2 bulan..setahun ader 3 semester...1 semester khas untuk student yang kena ulang modul atau "kantoi" subjek..so..kena la study lebeh2..Pihak politeknik nak jadikan politeknik nie selaras dengan universiti..dah xde mase lepak2 dah..huhuh..and berita yang aku nanti2kan selama nie..semua student yang menjalankan latihan industri akan terima alaun rm500..mulai jan 2008..means, tahun lepas la...dan tahun lepas jugak..sistem PB n PA ialah dinaikkan kepada 50-50...bukan lagi 60-40..so..kena la tingkatkan mutu belajar masing2..jangan nak main2 jerk..hahahah

huhuhuh..beshnyer..x sabar2 nak masuk poli balik..windu kamoo semua....jumpe balik 12 jan nie..jangan lupe bikin report LI...

No comments: