Tuesday, January 6, 2009

First time playing POOL..

7 Jan 2009-12:45am

hahahah..today i play new game yang aku x pernah terniat tuk cube main..hahaha...main pool..giler la..aku maen pool..lau member2 aku tau..comferm kena gelak..haha..tapi besh la gak...first time main..ader la gak improve skit idup aku nie..x la duk jadi manusia buta sukan..hahah...enjoy da pic k..

gaya-gaya seorang mamat yang sangat poyo main pool..tapi aku respect la..demam2 pun still ader mood main pool..bukan ader mood jerk..power lagi main...ntah biler la aku nak reti main..

gaya seorang amature main pool..melawakkan..pose baik giler..main hancus..thank to mr.firdaus coz jadi mentor aku...

mamat nie pun sowang lagi..poyo je nak main tue..sampai tertonggek2..huhuhu..jangan marah ya..nanti kena jual...




3 comments:

Anonymous said...

aku risau pe je ko ni maen pool...silap silap terbelah dua je kayu pool tu..ahakzzzz

uNcLe TiEf said...

x gune punyer kawan.

Anonymous said...

lps boleh la main dgn kitaorg kt kelab kilat